ProjektyeÚjezd
Naposledy upraveno: 27. duben 2016
Projekt má za cíl zvýšit efektivitu veřejné správy a služeb veřejnosti (eGovernment) s důrazem na bezpečný a jednoduchý přístup k informacím a veřejným službám. Prostřednictvím sítě internetu zefektivnit tok informací (obousměrná komunikace mezi úřadem a veřejností) a zvýšit nabídku kvalitních a pro občana přímo relevantních informací. Přínosné pro občany je vytvoření možnosti jednoduše upozorňovat na věci, které vyžadují pozornost MČ Praha 21 (např. černé skládky, špatně provedené práce dodavateli MČ, atd.). Cílem je i zprůhlednění práce volených orgánů i úřadu, umožnit podílet se na rozhodování o věcech veřejných na místní úrovni, zajistit přístupu k elektronickým službám i pro občany, kteří nemají možnost přístupu na internet a zpřehlednit informace zveřejňované na úřední desce.
Primární dopady projektu:
- přiblížení veřejných služeb občanovi a zajištění jejich maximální dostupnosti a kvality
- zefektivnění toku informací
- rozvoj služeb e-Governmentu
- umožnění lepší komunikace mezi úřadem a veřejností
- zvýšení přehlednosti a nabídky kvalitních informací
Projekt je realizován MČ Praha 21.
Projekt je spolufinancován z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Praha - Konkurenceschopnost.
Registrační číslo: CZ.2.16/1.2.00/21554
Práce na realizaci zakázky byly realizovány od července do srpna 2015.
Projekt eÚjezd zahrnuje následující součásti:
Interaktivní úřední desky
Dvě interaktivní úřední desky umístěné před budovou Úřadu MČ Praha 21, které plně nahrazují stávající „papírové“ úřední desky.
Informační kiosky
Dva informační kiosky nabídnou přístup k internetu a dalším informacím pomocí dotykových panelů, jsou umístěny v přízemí budovy Úřadu MČ Praha 21 a v průchodu polyfunkčního domu.
Aplikace si klade za cíl zjednodušit obyvatelům Prahy 21 přístup k důležitým informacím z radnice a k informacím o dění v Praze 21. Mobilní aplikace umožňuje mít relevantní informace přehledně a vždy k dispozici na chytrém telefonu (Android, iOS, Windows Phone). Aplikace přináší zefektivnění toku informací (obousměrná komunikace mezi úřadem a veřejností) a umožní jednoduše upozorňovat na věci, které vyžadují pozornost MČ (např. černé skládky, špatně provedené práce dodavateli MČ, atd.)
Systém pro řízení jednání zastupitelstva
Aplikace pro zastupitele a organizátory jednání, tablety pro zastupitele a webovékamery pro zkvalitnění videopřenosů z jednání. Zastupitelé budou hlasovat prostřednictvím tabletu, kde budou mít zároveň k dispozici potřebné podkladové materiály k jednání. Cílem je změnit systém projednávání na ZMČ a projednávat materiály předané zastupitelům v elektronické podobě, hlasovat online a provádět archivaci výsledků hlasování a zpřístupnit všechny relevantní informace občanům.
Související dokumenty:
Poslední změna: 22. 10. 2015, 08:16:46, velikost: 324.95 KB
Poslední změna: 23. 10. 2015, 07:54:24, velikost: 450.64 KB
Související témata: Evropská unie
Média a komunikace
Open data
Úřad městské části