Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

Odbor

Kancelář tajemníka

Organizační členění odboru:

Oddělení informatiky

Kontakty:

Náplň činnosti:

Odbor Kancelář tajemníka zajišťuje centrální správní, personální, právní a organizační podporu pro chod úřadu městské části Praha 21. Soustřeďuje agendy, které propojují jednotlivé odbory, vedení úřadu a samosprávu. Zároveň zajišťuje digitalizace stavební dokumentace na žádost klienta Digitalizace

  • Organizační a administrativní podpora úřadu
  • Koordinace a servis pro tajemníka úřadu, rady, zastupitelstvo a poradní orgány
  • Spolupráce s ostatními odbory při zavádění interních procesů, kontrol a vyhodnocení

Krizové řízení a bezpečnost

  • Tvorba a aktualizace krizového plánu MČ
  • Administrativní a operativní zajištění činnosti krizového štábu
  • Koordinace s IZS, Magistrátem hl. m. Prahy a dalšími složkami v případě mimořádných událostí 

Právní agenda

  • Právní poradenství a stanoviska pro potřeby úřadu i samosprávných orgánů
  • Kontrola a příprava návrhů smluv, vnitřních směrnic a jiných právních dokumentů
  • Podpora při řešení právních sporů, přestupkových a správních řízení 

Interní audit a kontrolní činnost

  • Provádění interních auditů dle schváleného plánu a zadání tajemníka/starosty
  • Kontrola souladu vnitřních procesů s legislativou a vnitřními předpisy
  • Navrhování nápravných opatření a sledování jejich plnění 

Personální agenda a mzdová účtárna

  • Vedení personální agendy zaměstnanců úřadu (pracovní smlouvy, změny, výstupy)
  • Zajištění náboru, adaptace a vzdělávání zaměstnanců
  • Zpracování mezd, evidenčních listů, hlášení na OSSZ, zdravotní pojišťovny apod 

Interní komunikace a informační tok

  • Zprostředkování a koordinace informací mezi vedením úřadu a odbory
  • Příprava interních sdělení, pokynů a organizačních změn
  • Zajištění technicko-organizační podpory porad a vnitřních setkání

Podatelna a spisová služba

  • Zajištění příjmu, evidence, rozdělování veškeré doručené a odesílané pošty
  • Obsluha datových schránek, e-mailové podatelny a fyzické pošty
  • Vedení elektronické spisové služby v souladu s platnými právními předpisy
  • Provádí vidimaci a legalizaci listin
  • Poskytuje kopírovací služby pro občany

  • Ceník.pdf

    Ceník.pdf

    Poslední změna: 12. 8. 2022, 07:26:54, velikost: 87.37 KB
  • Související témata: Úřad městské části


    Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Majerová Alena
    Published

    Přihlášení / Můj účet

    Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

    Kontakt

    Úřad městské části Praha 21

    Staroklánovická 260
    190 16, Praha 9
    tel.: +420 281 012 911
    fax.: +420 281 971 531
    el. podatelna: podatelna@praha21.cz
    ID datové schránky: bz3bbxj
    IČ: 00240923

    Úřední hodiny

    PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
    ÚT: Není úřední den
    ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
    ČT: Není úřední den
    PÁ: 8:00 - 12:00

    Matrika v případě svatby omezený provoz