Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

Odbor

Kancelář tajemníka

Organizační členění odboru:

Oddělení informatiky

Kontakty:

Náplň činnosti:

  • Kancelář tajemníka sdružuje všechny činnosti, které nejsou součástí některého z odborů či oddělení.
  • Krizové řízení vypracovává na základě pokynů krizového štábu MHMP krizový plán všech možných nebezpečných situací v celé MČ Praha 21. Krizový štáb svolává a řídí starosta MČ Praha 21.

Podatelna:

• přijímá, eviduje, třídí a odesílá poštu elektronickou cestou prostřednictvím elektronické spisové služby

• zajišťuje vyzvedávání a odvoz pošty

• provádí evidenci přijaté pošty přes e-spis, její rozdělení na jednotlivé odbory

• přijímá a přeposílá e-mailovou poštu a datové zprávy

• zpracovává odeslanou pošty na frankovacím stroji pro ÚMČ, sleduje výši kreditu, jeho doplňování a údržba frankovacího stroje, vyplňuje formulářů pro zajišťování bonusu pro frankovací stroje

• vyzvedávání a evidence přijaté a odeslané pošty z MHMP

• poskytování kopírovacích služeb pro občany, vyúčtování a vedení pokladní knihy

• provádí výdej Újezdského Zpravodaje

• poskytuje informace občanům

• zajišťuje přepojovaní telefonických hovorů a poskytování informací po telefonu

• provádí prodej vstupenek na vybrané kulturní akce

• vede Kalendárium

• provádí vidimaci listin

• provádí legalizaci listin

Související témata: Úřad městské části


Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Zátková Šárka
Published

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz