Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

  • Úřad

Téma

Úřad městské části

Úřad městské části Praha 21 je správním centrem pro území čtyř městských částí – Újezda nad Lesy, Běchovic, Klánovic a Koloděj. Jeho hlavním úkolem je výkon státní správy a zajištění služeb, které usnadňují každodenní život obyvatel. V oblasti samosprávy se úřad zaměřuje zejména na podporu rozvoje Újezda nad Lesy.

Ať už potřebujete stavební povolení, občanský průkaz, založit živnost, vyřešit místní poplatky, nebo jen získat základní informace, úřad je tu pro vás – osobně i online. Občanům nabízíme také podporu v sociálních a rodinných záležitostech, pomoc při řešení sousedských nebo majetkových sporů, možnost zapojení do komunitních aktivit i přístup k informacím o rozhodování samosprávy.

Naše činnost se neomezuje jen na vyřizování formulářů – chceme být partnerem, na kterého se můžete spolehnout. Snažíme se, aby komunikace byla srozumitelná, prostředí přívětivé a služby vstřícné k vašim potřebám.



Související témata:

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz