Odbor
Kancelář tajemníka
Organizační členění odboru:
Náplň činnosti:
Odbor Kancelář tajemníka zajišťuje centrální správní, personální, právní a organizační podporu pro chod úřadu městské části Praha 21. Soustřeďuje agendy, které propojují jednotlivé odbory, vedení úřadu a samosprávu. Zároveň zajišťuje digitalizace stavební dokumentace na žádost klienta Digitalizace
- Organizační a administrativní podpora úřadu
 - Koordinace a servis pro tajemníka úřadu, rady, zastupitelstvo a poradní orgány
 - Spolupráce s ostatními odbory při zavádění interních procesů, kontrol a vyhodnocení
 
Krizové řízení a bezpečnost
- Tvorba a aktualizace krizového plánu MČ
 - Administrativní a operativní zajištění činnosti krizového štábu
 - Koordinace s IZS, Magistrátem hl. m. Prahy a dalšími složkami v případě mimořádných událostí
 
Právní agenda
- Právní poradenství a stanoviska pro potřeby úřadu i samosprávných orgánů
 - Kontrola a příprava návrhů smluv, vnitřních směrnic a jiných právních dokumentů
 - Podpora při řešení právních sporů, přestupkových a správních řízení
 
Interní audit a kontrolní činnost
- Provádění interních auditů dle schváleného plánu a zadání tajemníka/starosty
 - Kontrola souladu vnitřních procesů s legislativou a vnitřními předpisy
 - Navrhování nápravných opatření a sledování jejich plnění
 
Personální agenda a mzdová účtárna
- Vedení personální agendy zaměstnanců úřadu (pracovní smlouvy, změny, výstupy)
 - Zajištění náboru, adaptace a vzdělávání zaměstnanců
 - Zpracování mezd, evidenčních listů, hlášení na OSSZ, zdravotní pojišťovny apod
 
Interní komunikace a informační tok
- Zprostředkování a koordinace informací mezi vedením úřadu a odbory
 - Příprava interních sdělení, pokynů a organizačních změn
 - Zajištění technicko-organizační podpory porad a vnitřních setkání
 
Podatelna a spisová služba
- Zajištění příjmu, evidence, rozdělování veškeré doručené a odesílané pošty
 - Obsluha datových schránek, e-mailové podatelny a fyzické pošty
 - Vedení elektronické spisové služby v souladu s platnými právními předpisy
 - Provádí vidimaci a legalizaci listin
 - Poskytuje kopírovací služby pro občany
 
Související témata: Úřad městské části
Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Majerová Alena