Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

Zprávy z rady

Informace ze zasedání Rady - květen 2023

Rada MČ v dubnu stihla ještě jedno zasedání, a to 25. 4., kde schválila výsledek výběrového řízení na zhotovitele akce „Projekt bezbariérového přístupu – zdravotní středisko Rohožník“. Výsledkem bude nové bezbariérové WC a nájezdová rampa. Nejvýhodnější nabídku podala společnost Jílek stavby s.r.o. Celkové náklady dosáhnou 951 tis. Kč s DPH, akce bude hrazena z poloviny z grantu MHMP a z poloviny z rozpočtu MČ.

V květnu se pak konala dvě jednání. Na prvním z nich 2. 5. rada:

- Vzala na vědomí Protokol o kontrole z Mateřské školy Sedmikráska, kde předmětem kontroly bylo nakládání s finančními prostředky v průběhu kontrolovaného období.

- Projednala a schválila výsledek poptávkového řízení na „Péči o travnaté plochy – údržba zeleně 2023“, kdy nejvýhodnější nabídku ve výši 1 023 mil. Kč s DPH podala spol. URBANstav s.r.o. 

- Souhlasila s materiálem Zhodnocení plnění rozpočtu MČ Praha 21 za 1. čtvrtletí roku 2023. Saldo konsolidovaných příjmů a výdajů za 1. čtvrtletí bylo přebytkové ve výši 6,469 mil. Kč.

- Souhlasila s návrhem na vystoupení MČ Praha 21 z místní Agendy 21. MČ Praha 21 zůstává nadále členem Národní sítě Zdravých měst, čímž bude zachováno dodržování principů udržitelného rozvoje na místní úrovni, strategické plánování se zřetelem na kvalitu života a pokračování v aktivní participaci s veřejností.

- Souhlasila se zapojením 1. MŠ Čentická do výzvy č. 02_22_002 Šablony pro MŠ a ZŠ I v rámci operačního programu Jan Amos Komenský. 1. MŠ Čentická bude z programu čerpat Kč 455 tis. Kč a cílem je posílení týmu o školního asistenta, podpora vzdělávání všech zaměstnanců v získávání nových poznatků a zkušeností v oblasti předškolního vzdělávání.

- Na základě zprávy výběrové komise o posouzení uchazečů na obsazení funkce vedoucího/ vedoucí Odboru majetku a investic ÚMČ Praha 21 a návrhu tajemnice jmenovala Ing. Luboše Kubinu vedoucím Odboru majetku a investic ÚMČ Praha 21, a to od 1. 6. 2023.

Další květnové jednání proběhlo 16. 5. a kromě provozních záležitostí rada:

- Souhlasila s návrhem na uzavření závěrečného účtu Městské části Praha 21, tj. s celoročním hospodařením za rok 2022 bez výhrad.

- Projednala žádost Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových a MHMP o vyjádření zájmu o nemovitosti náležející do katastru Újezd nad Lesy, které jsou nabídnuty ze strany ÚZVSM k převodu na hl. m. Prahu a schválila žádost o převod vybraných pozemků.

- Schválila výsledek poptávkového řízení na zhotovitele akce „ZŠ Polesná – rekonstrukce 4. NP- 2. etapa. Nejvýhodnější nabídku ve výši 1,773 mil. Kč podala společnost KGM Trade s.r.o. Akce bude hrazena z dotace MHMP „Rekonstrukce a modernizace interiérů a exteriérů MZŠ Polesná“.

- Projednala návrhy občanů MČ Praha 21 zaslané v rámci participativního rozpočtu „Měníme Újezd“ 2023 a po posouzení realizovatelnosti schválila projekty, které budou předloženy občanům k hlasování.

- Schválila výši odměn ředitelům příspěvkových organizací za ekonomickou činnost za rok 2022.

Michal Hazdra,

místostarosta


Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Hazdra Michal
Published

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz