Informace ze zasedání rady - říjen 2025
JEDNÁNÍ RADY 30. 9. 2025
DOTACE NA OTEVÍRÁNÍ HŘIŠŤ
Rada souhlasila s podáním žádosti o dotaci z programu celoměstské podpory vzdělávání na území hl. m. Prahy – Otevírání hřišť provozovaných ZŠ zřizovanými městskými částmi hl. m. Prahy za účelem mimoškolních aktivit pro širokou veřejnost.V minulých letech MČ tuto dotaci, i díky níž může veřejnost užívat školní hřiště, získala.
REKONSTRUKCE ZLIVSKÉ
Rada schválila uzavření smlouvy o poskytování právní pomoci a služeb na zajištění a kompletní administraci zadávacího řízení veřejné zakázky na stavební práce s názvem „Rekonstrukce ulice Zlivská“, zadávané v režimu zjednodušeného podlimitního řízení s Mgr. Alexandrou Márou Paurovou. Sjednaná odměna činí 83,5 tis. Kč.
JEDNÁNÍ RADY 14. 10. 2025
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA ÚPRAVY ÚŘADU
Rada schválila výsledek výběrového řízení na realizaci VZMR „Projekční a inženýrská činnost – stavební úpravy 3. NP v budově ÚMČ Praha 21“ a uzavření smlouvy se společností ISONOE INVEST a.s., která podala nejvýhodnější nabídku. Cena za vypracování kompletní projektové dokumentace, včetně rozpočtu a výkazu výměr a inženýrských činností je 1,08 mil. Kč. Záměrem je modernizace 3. patra úřadu, včetně rekonstrukce střechy, aby mohla být instalována fotovoltaika.
VÁNOČNÍ VÝZDOBA
Na základě předložených nabídek rada schválila výběr společnosti DECOLED s.r.o, jako dodavatele vánoční výzdobyv období 30.11.2025 - 22. 2. 2026 v rozsahu:
park před I. stupněm ZŠ – 3D dekorace; čelní stěna budovy Level a dekorace na lampách veřejného osvětlení za celkovou cenu 350 tis. Kč.
ŠATNY V 1. MŠ
Rada schválila objednání nového vybavení šaten pro 1. MŠ Čentická u společnosti KENAST s.r.o, která podala nejvýhodnější nabídku. Celková cena bude 187 tis. Kč. Šatny jsou ještě původní a již v nevyhovujícím stavu.
FINANCOVÁNÍ NEPEDAGOGŮ
Vzhledem ke změně způsobu financování nepedagogických pracovníků rada souhlasila se záměrem řešit úklid v ZŠ a stravování v MŠ a ZŠ formou externího dodavatele a v této souvislosti schválila objednávky na administraci zadávacího řízení na dodávku těchto služeb s advokátní kanceláří ŠENKÝŘ PÁNIK, s.r.o. Cena kompletní administrace každé z uvedených veřejných zakázek činí 121 tis. Kč. V případě, že se realizace s externími dodavateli bude jevit pro MČ jako nevýhodná, bude zachován stávající model.
PETICE OBČANŮ
Rada vzala na vědomí petici občanů s názvem „Petice za zklidnění tranzitní dopravy v ulicích Holšická, Soběšínská, Hulická a Hrádková v Praze 21 – Újezd nad Lesy“, doručenou dne 8. 10. 2025 a uložila starostovi vstoupit v jednání se zástupci petičního výboru a informovat je o přijatém postupu.
Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Hazdra Michal