Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

  • Aktuality
  • Bezbariérové úpravy úřadu jsou dokončeny
Aktualita

Bezbariérové úpravy úřadu jsou dokončeny

Vážení občané,

máme velikou radost, že po téměř 3 letech se v polovině dubna proměnila myšlenka na bezbariérový a přívětivý úřad 21. století ve skutečnost. Ano, přesně tak dlouhá byla naše cesta k cíli.

Stavební úpravy jsme museli rozdělit do několika etap. V první fázi jsme již v roce 2020 provedli výměnu vstupních dveří a vytvořili nový přístup na oddělení občanek. V následující fázi jsme připravili projekt pro další tři etapy bezbariérových úprav budovy, která byla postavena již ve 30. letech minulého století. V první etapě na přelomu roku jsme přistavěli výtah a  v 1. patře propojili budovy A a B novou chodbou. Zároveň s tím došlo k úpravě kanceláří živnostenského odboru, vznikla nová zasedací místnost a získali jsme malou kancelář pro oddělení přestupků, které dosud své prostory nemělo vůbec. Propojovací chodbou jsme umožnili bezbariérový přístup od nového výtahu na sociální odbor, což je pro jeho klienty velmi důležité. Ve druhé etapě vzniklo úplně nové přepážkové pracoviště ve vestibulu hlavní budovy. Na tomto pracovišti najdete podatelnu, získáte kompletní informační servis, nabízíme zde kopírování a můžete si nechat ověřit podpisy či dokumenty. Nově jsme na přepážku do přízemí přestěhovali z 1.patra pokladnu a od druhé poloviny května si zde budete moct také pořídit výpis z CzechPOINTu, který nyní zajišťuje živnostenský odbor. Třetí etapa se bude v budoucnu týkat venkovních úprav včetně vybudování nové přístupové rampy k hlavnímu vchodu.

Celá investiční akce mohla proběhnout pouze za finanční podpory hl. m. Prahy, za kterou moc děkujeme a velmi si této podpory vážíme. Všechny stavební úpravy byly navrženy s cílem zpřístupnit budovu úřadu jako maximálně bezbariérovou pro všechny naše klienty bez rozdílu, tedy i pro vozíčkáře, maminky s kočárky nebo seniory, kteří mnohdy nebyli schopni zdolat 2 patra schodů.

Závěr tohoto článku bych ráda pojala trochu osobně. Celý projekt stavebních úprav si vyžádal mnoho omezení delších, než jsme původně čekali, nejen pro naše klienty, ale také pro všechny naše zaměstnance. Posledních 6 měsíců bylo velmi náročných z hlediska organizace práce úřadu, kdy v tomto období opět zasáhla ČR covidová krize a následovala krize uprchlická. Chci touto cestou velmi poděkovat všem svým kolegům nejen za jejich podporu, obětavost a trpělivost, ale zejména za to, že zvládli svou práci ve složitém období na výbornou. Celý úřad fungoval jako jeden tým a všechny překážky a problémy jsme společně překonali. Zároveň také děkujeme všem našim klientům za to, že omezení spolu s námi vydrželi a my jim nyní můžeme nabídnout mnohem kvalitnější služby, které si naši občané jednoznačně zaslouží.

Šárka Zátková, tajemnice ÚMČ Praha 21

IMG_0258.jpeg

IMG_0257.jpeg

IMG_9531.jpeg

Osoba odpovědná za aktuálnost informací:
Published

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz