Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

  • Elektronická podatelna
Informace

Elektronická podatelna

Elektronická podatelna
 

 Adresa elektronické podatelny: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Elektronický podpis
 Informace o tom, jak získat zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb (§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.), jsou uvedeny na webech certifikačních autorit.
 
Elektronické podání do elektronické podatelny úřadu městské části lze učinit bez elektronického podpisu i s elektronickým podpisem, je však třeba věnovat pozornost níže uvedenému:
 Podání se zaručeným elektronickým podpisem založeném na kvalifikovaném certifikátu je přijato automaticky k dalšímu zpracování, pokud splňuje další požadované technické parametry.
 Podání bez  zaručeného elektronického podpisu založeném na kvalifikovaném certifikátu  je přesměrováno z elektronické podatelny do běžné e-mailové schránky úřadu a jeho další zpracování probíhá manuálně. Konkrétní právní předpisy stanoví, zda je nutné podání bez zaručeného elektronického podpisu doplnit do 5 dnů ústním podáním do protokolu nebo písemným podáním v listinné podobě nebo podáním v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem nebo označeným elektronickou značkou. Výčet základních právních předpisů a jejich požadavků na připojení uznávaného elektronického podpisu jsou v čl. 8 tohoto příspěvku.
 
Výše uvedené možnosti neplatí pro případy, kdy lze činit podání pouze v listinné podobě (např. žádost o vydání občanského průkazu, návrh na vklad věcných práv do katastru nemovitostí, apod.).
 Připouští se:
 podání je obsahem vlastního mailu, tento mail je jako celek podepsán uznávaným elektronickým podpisem
 podání je obsahem přílohy mailu, tento mail je jako celek podepsán uznávaným elektronickým podpisem (příloha nikoliv)
 podání je obsahem přílohy mailu, příloha je podepsána uznávaným elektronickým podpisem (mail jako celek nikoliv)
 podání je obsahem přílohy mailu, mail jako celek i příloha jsou zvlášť podepsány uznávaným elektronickým podpisem
 Nepřipouští se:
 podání je obsahem přílohy mailu; příloha byla originálně vytvořena v listinné podobě a opatřena jí odpovídajícími náležitostmi, poté naskenována a opatřena zaručeným elektronickým podpisem
 
Technické náležitosti podání
Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy
 disketa 3,5" 1,44 MB se souborovým systémem FAT16
 CD nebo DVD se souborovým systémem ISO9660
 Flash memory drive
 
Seznam povolených formátů
 Elektronické podání může být učiněno pouze v následujících formátech:
 formáty DOC a DOCX (Microsoft Word)
 formát ODT (OpenOffice.org)
 formáty XLS a XLSX (Microsoft Excel)
 formát ODS (OpenOffice.org)
 formát PDF (Acrobat Reader)
 formát RTF (textového standardu RTF-DCA)
 formát TXT (prostý text CP 852, 1250)
 formáty FO a ZFO (602XML Form)
 formát HTM, HTML, XML, MHT.
 Obrázky vkládané jako přílohy k podáním mohou být ve formátech GIF, JPG,JPEG,PNG nebo TIF.
 výše uvedené zabalené v ZIP nebo RAR
 
Přípustná velikost zpráv přijímaných pomocí elektronické pošty je do 10 MB. Je-li velikost dokumentu větší, je třeba předat jej na technickém nosiči dat (možno podat i poštou). Každý jednotlivý dokument se předává jako právě jeden soubor.
 
Dokument (nemá-li mít povahu kopie) musí být vytvořen převodem ze vstupních textových dokumentů, např. MS Word, nesmí být získán jako grafický obraz (pomocí grafického editoru nebo naskenováním listinné podoby dokumentu). Výjimkou jsou dokumenty, které vznikly autorizovanou konverzí, např. na pracovišti CzechPoint, podle zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.

Elektronická podání zaslaná úřadu, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsána zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky úřadu a občany.


Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Kartousová Dana

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Služby městské části od A do Z

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
e-mail: podatelna@praha21.cz
el. podatelna: posta@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

Matrika v případě svatby omezený provoz