Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

Komise rady - archiv

Otevřený úřad (OÚ)

Náplň činnosti:

Komise analyzuje současný stav webových stránek a navrhne novou strukturu, obsah i formu prezentace informací z radnice tak, aby se webové stránky úřadu začlenily do běžného života a potřeb újezdských občanů. Porovná kvalitu obsahu různých webových stránek obdobného zaměření jak v ČR, tak v zahraničí a navrhne optimální strukturu nového radničního portálu. Připraví projekt pro jeho realizaci, komise se podílí na jeho zprovoznění či naplnění obsahu. Rovněž analyzuje vnitřní procesy v úřadě a navrhuje napojení interních dat úřadu, které je možné publikovat, na webové stránky. Webové stránky by měly podchytit aktivity všech lokálních organizací a spolků a měly by být rozcestníkem při plánování mimopracovních aktivit újezdských občanů. Komise navrhne a připraví nový způsob elektronické komunikace s občany jakým je např. Facebook, emailové newslettry, Twitter apod. Nalezne optimální technické řešení pro zveřejňování smluv dodavatelů radnice, výběrových řízení, veřejných dokumentů radnice, formulářů atp.

 

  • Zápis z jednání OÚ 7 2 2011.pdf

    Zápis z jednání OÚ 7 2 2011.pdf

    Poslední změna: 24. 6. 2014, 14:57:05, velikost: 124.11 KB
  • Související témata: Úřad městské části


    Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Kartousová Dana
    Published

    Přihlášení / Můj účet

    Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

    Kontakt

    Úřad městské části Praha 21

    Staroklánovická 260
    190 16, Praha 9
    tel.: +420 281 012 911
    fax.: +420 281 971 531
    el. podatelna: podatelna@praha21.cz
    ID datové schránky: bz3bbxj
    IČ: 00240923

    Úřední hodiny

    PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
    ÚT: Není úřední den
    ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
    ČT: Není úřední den
    PÁ: 8:00 - 12:00

    Matrika v případě svatby omezený provoz