Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

  • Aktuality
  • Od 30.11.2020 se mění úřední hodiny pro Oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů ÚMČ Praha 21
Aktualita

Od 30.11.2020 se mění úřední hodiny pro Oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů ÚMČ Praha 21

Vážení občané, od pondělí 30.11.2020 rozšiřujeme úřední hodiny pro Oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů (vchod budova B).

Otevírací doba od 30_11_2020.PNG

Tímto krokem rozhodně nezpochybňujeme vládní opatření ani nebezpečí, které epidemie nemoci Covid-19 představuje.

V daném režimu však nejsme schopni kapacitně obsloužit všechny klienty. Některé úřady v okolí přistoupily k tomu, že obsluhují klienty pouze na objednání a my naše klienty takto omezit nechceme. Rozšiřujeme proto úřední hodiny pro uvedené oddělení s cílem zajisti poskytnutí služeb našeho úřadu všem klientům za bezpečných a důstojných podmínek.

Prosíme všechny o ohleduplnost a to nejen k našim zaměstnancům, ale i mezi sebou vzájemně.

Děkujeme


Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Zátková Šárka
Published

Přihlášení / Můj účet

Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

Služby městské části od A do Z

Kontakt

Úřad městské části Praha 21

Staroklánovická 260
190 16, Praha 9
tel.: +420 281 012 911
fax.: +420 281 971 531
el. podatelna: podatelna@praha21.cz
ID datové schránky: bz3bbxj
IČ: 00240923

Úřední hodiny

PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ÚT: Není úřední den
ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
ČT: Není úřední den
PÁ: 8:00 - 12:00

V důsledku vládního krizového opatření omezuje ÚMČ Praha 21 od 12. 10. 2020 do odvolání provoz. Stanovuje úřední dny pro veřejnost pouze na pondělí a na středu na 5 hodin/denně. Od pondělí 30.11. 2020 rozšiřujeme úřední hodiny pro Oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů (vchod budova B).

Matrika v případě svatby omezený provoz