Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

Aktualita

Provoz Úřadu MČ Praha 21

Omezení provozu Úřadu MČ Praha 21 – aktualizace k 15.3.

coronavirus.jpg

Úřad MČ Praha 21 zavádí další opatření. Kromě zvýšených hygienických opatření omezuje úřad s platností od pondělí 16. března 2020 úřední hodiny pro veřejnost, a to pouze na PONDĚLÍ (9-12 hod) a STŘEDU (14-17 hod). V tyto dny bude úřad vyřizovat POUZE NEODKLADNÉ ÚŘEDNÍ ZÁLEŽITOSTI, a to jen po telefonické dohodě.

Občan bude vpuštěn do budovy úřadu pouze v doprovodu daného úředníka, se kterým má schůzku sjednanou.

Mimo tyto dny budou úředníci k dispozici na telefonu a e-mailu (http://praha21.cz/kontakty).

Podatelna bude v provozu, přístupná však bude pouze po zazvonění na zvonek u hlavního vchodu do úřadu.

Velmi Vás prosíme o zvážení nezbytnosti návštěvy úřadu. Prioritně bude úřad zajišťovat chod městské části a péči o rizikové skupiny obyvatel a s tím související.

Informace o chodu úřadu budou průběžně upřesňovány, sledujte proto webové stránky MČ Praha 21 i FB MČ Praha 21.

  • Omezení provozu ÚMČ Praha 21_altualizace_15_3_ver2.pdf

    Omezení provozu ÚMČ Praha 21_altualizace_15_3_ver2.pdf

    Poslední změna: 16. 3. 2020, 09:38:59, velikost: 128.74 KB
  • Kontakty

    Související témata: Úřad městské části


    Osoba odpovědná za aktuálnost informací: Zátková Šárka
    Published

    Přihlášení / Můj účet

    Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

    Služby městské části od A do Z

    Kontakt

    Úřad městské části Praha 21

    Staroklánovická 260
    190 16, Praha 9
    tel.: +420 281 012 911
    fax.: +420 281 971 531
    el. podatelna: podatelna@praha21.cz
    ID datové schránky: bz3bbxj
    IČ: 00240923

    Úřední hodiny

    PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
    ÚT: Není úřední den
    ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
    ČT: Není úřední den
    PÁ: 8:00 - 12:00

    Matrika v případě svatby omezený provoz