Potřebuji řešit Nejčastěji hledáte logo

Potřebuji řešit

Životní situace

Vybudování vrtu pro tepelné čerpadlo typ ZEMĚ-VODA

01. Identifikační kód
02. Kód
03. Pojmenování (název) životní situace
Vybudování vrtu pro tepelné čerpadlo typ ZEMĚ-VODA
04. Základní informace k životní situaci

Souhlas vodoprávního úřadu je třeba k vrtům pro využívání energetického potenciálu podzemních vod, z nichž se neodebírá nebo nečerpá podzemní voda a je vydáván formou správního rozhodnutí.

05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost podává ten, kdo hodlá daný záměr provést.

06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Předpokladem je, že dotčený pozemek na kterém má být vrt pro využívání energetického potenciálu podzemních vod, z nichž se neodebírá nebo nečerpá podzemní voda, se nachází na katastrálním území Běchovic, Klánovic, Kolodějí nebo Újezdu nad Lesy. 

07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podat žádost včetně příslušných doplňujících dokladů (viz. Formulář žádosti-bod 11) na vodoprávní úřad.

08. Na které instituci životní situaci řešit

Úřad městské části Praha 21, Staroklánovická 260 - vodoprávní úřad, odbor životního prostředí a dopravy.

09. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
  • žádost  a přílohy (viz. bod 11)
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  • SouhlasPriloha_12.rtf

    SouhlasPriloha_12.rtf

    Poslední změna: 04. 8. 2014, 16:35:50, velikost: 112.71 KB
  • 12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

    Bez poplatku.

    13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Pokud nelze rozhodnutí vydat bezodkladně, je správní orgán povinen vydat rozhodnutí nejpozději do 60 dnů ode dne zahájení řízení (§ 115 odst. 10 vodního zákona).

    14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Okruh účastníků řízení je stanoven v závislosti na konkrétním řízení a je upraven v § 115 vodního zákona a § 27 správního řádu. Účastníci řízení jsou o zahájení řízení vyrozuměni písemně nebo prostřednictvím zveřejnění písemnosti na úřední desce.

     

    15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Dodržení podmínek vydaného Souhlasu.

    16. Elektronická služba, kterou lze využít

    http://www.mze.cz( sekce vodní hospodářství)

    17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Zákon č. 254/2001 Sb., vodní zákon.

    18. Jaké jsou související předpisy

     -vyhláška MZE č. 432/2001 Sb., o dokladech žádosti o rozhodnutí nebo vyjádření a o náležitostech povolení, souhlasů a vyjádření vodoprávního úřadu

    19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Opravným prostředkem je odvolání. O možnosti podání odvolání budete vyrozuměni v závěru rozhodnutí. Odvolání lze podat ve lhůtě do 15 dnů ode dne jeho oznámení, a to podáním adresovaným odvolacímu orgánu, prostřednictvím správního orgánu, který vydal napadené rozhodnutí.

    20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

    Skutkové podstaty jednotlivých přestupků a správních deliktů včetně pokut za ně upravuje § 116 – 125l vodního zákona.

    21. Nejčastější dotazy
    22. Další informace

    Odbor životního prostředí a dopravy - vodoprávní úřad, kanc.č. 7, I.patro.

    23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
    24. Související životní situace a návody, jak je řešit
    25. Za správnost návodu odpovídá útvar
    Odbor stavební úřad
    26. Kontaktní osoba
    Gurovičová Jana
    27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
    10. duben 2015
    28. Popis byl naposledy aktualizován
    10. duben 2015
    29. Datum konce platnosti popisu
    30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

    Přihlášení / Můj účet

    Můžete se přihlásit prostřednictvím sociálních sítí.

    Kontakt

    Úřad městské části Praha 21

    Staroklánovická 260
    190 16, Praha 9
    tel.: +420 281 012 911
    fax.: +420 281 971 531
    el. podatelna: podatelna@praha21.cz
    ID datové schránky: bz3bbxj
    IČ: 00240923

    Úřední hodiny

    PO: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
    ÚT: Není úřední den
    ST: 8:00 - 12:00 / 13:00 - 17:30
    ČT: Není úřední den
    PÁ: 8:00 - 12:00

    Matrika v případě svatby omezený provoz